loading...

اخبار فناوری

با وجود تعداد بسیار زیادی از تولیدکنندگان ژنراتور در بازار، انتخاب بهترین برند برای پشتیبان گیری برق سخت است. | آشنایی کامل با تولید کنندگان برتر ژنراتور

بازدید : 309
يکشنبه 6 شهريور 1401 زمان : 10:55

تولیدکنندگان برتر ژنراتور که می‌توانید ژنراتور خود را از میان آنها انتخاب کنید.

تولید کنندگان برتر ژنراتور

با وجود تعداد بسیار زیادی از تولیدکنندگان ژنراتور در بازار، انتخاب بهترین برند برای پشتیبان گیری برق سخت است. ما یک لیست ساده از بهترین تولید کنندگان ژنراتور را برای محدود کردن جستجوی شما آماده کرده‌ایم. به این ترتیب یک توصیف کلی از مارک‌های مختلف ارائه می‌دهیم.

برخی از بهترین تولیدکنندگان ژنراتور در این تجارت کدام‌اند؟

چه قصد خرید و چه قصد اجاره ژنراتور را داشته باشید، باید برندی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند. در اینجا 13 تولید کننده برتر ژنراتور وجود دارد که هنگام برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در مجموعه‌های ژنراتور برای کسب و کار خود باید در نظر بگیرید.

1) کاترپیلار
کاترپیلار به عنوان بهترین تولید کننده تجهیزات ساختمانی و معدنی در جهان، مجموعه‌های ژنراتور با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. این شرکت هم ژنراتورهای دیزلی (۷ کیلووات تا ۱۶۲۰۰ کیلووات) و هم ژنراتورهای گازسوز (۹ کیلووات تا ۶۰۰ کیلووات) را به بسیاری از کشورهای جهان می‌فروشد.
2) کامینز
کامینز یکی از بهترین شرکت‌های بین المللی است که در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تولید برق از جمله مجموعه ژنراتورها با پتانسیل 2.5 کیلووات تا 3500 کیلووات فعالیت می‌کند. دیزل ژنراتور کامینز با سوخت دیزلی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد.
3. HiPower Systems
HiPower Systems به عنوان تأمین کننده اصلی تجهیزات تولید برق مستقل در بازار ایالات متحده، مجموعه ژنراتورهای قابل اعتماد را تولید می‌کند. آنها ژنراتورهایی را برای کاربردهای مختلف در بخش‌های تجاری و صنعتی تقریباً در هر صنعتی تولید می‌کنند.
4) تیلور پاور
اگر به دنبال ژنراتوری هستید که برای عملکرد صحیح در هر محیطی طراحی شده باشد، روی ژنراتورهای تولید شده توسط Taylor Power Systems سرمایه گذاری کنید. این شرکت در سال 1986 به منظور تولید مجموعه ژنراتور و توزیع موتورهای صنعتی تأسیس شد.
5) جنراک
جنراک یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیاست. این اولین شرکتی بود که ژنراتورهای آماده به کار خانگی را با قیمت مناسب طراحی کرد. این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات برق از جمله ژنراتورهای قابل حمل، صنعتی، مسکونی و تجاری را تولید می‌کند.
6) کوهلر
کوهلر به عنوان سومین تولید کننده بزرگ ژنراتور در سراسر جهان، در طراحی، ساخت و فروش مجموعه ژنراتورهای استاندارد 1 کیلو ولت آمپر تا 3000 کیلو ولت آمپر تخصص دارد. همچنین طیف وسیعی از ژنراتورهای قابل حمل و ژنراتورهای صنعتی را ارائه می‌دهد.
7) آکسا
آکسا با تولید اولین ژنراتور خود در سال 1984، به یک متخصص در تولید تجهیزات تأمین انرژی الکتریکی تبدیل شد. آکسا یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های صنعتی و صادرکننده ترکیه است. مجموعه ژنراتور آنها بسیار قابل اعتماد است.
8) SDMO
از سال 1966، SDMO به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ژنراتور در جهان تبدیل شده است. نوآوری مستمر و بهبود محصول به طور قابل توجهی به موفقیت آن در طول سال‌ها نسبت داده شده است. این مجموعه، گسترده‌ای از مجموعه ژنراتورها را تولید می‌کند.
9) Multiquip
Multiquip در تولید محصولات با کیفیت در سطح جهانی تخصص دارد. این شرکت انواع و طرح‌های مختلف مجموعه ژنراتور را تولید می‌کند. Multiquip به دلیل تعهد خود به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات خاص به مشتریان رشد کرده است.
10. Baldor
Baldor به طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از تجهیزات برقی، از جمله موتورهای الکتریکی صنعتی، محصولات انتقال قدرت مکانیکی و ژنراتورها افتخار می‌کند. این برند نام خود را به ABB Motors and Mechanical Inc تغییر داده است.
11. دوسان
دوسان در ساخت تجهیزات برق قابل حمل از جمله ژنراتورها و کمپرسورهای هوا تخصص دارد. این شرکت بر رشد و نوآوری مستمر تمرکز دارد تا اطمینان حاصل کند که محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
12. Wacker Neuson
گروه Wacker Neuson یکی از برترین تولیدکنندگان ژنراتور جمع و جور و سبک است. این شرکت دارای بیش از 140 ایستگاه فروش و خدمات و 50 شرکت وابسته است. همچنین طیف وسیعی از قطعات یدکی برای ژنراتورهای مختلف را تولید می‌کند.
13. اطلس کوپکو
مانند سایر تولید کنندگان ژنراتور، اطلس کوپکو طیف گسترده‌ای از ابزارها و تجهیزات، از جمله کمپرسور، سیستم‌های تصفیه هوا، ابزار برق، تجهیزات ساختمانی و معدن را ارائه می‌دهد. این شرکت به بیش از 180 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.

اکنون که تعدادی از بهترین تولیدکنندگان ژنراتور در سراسر جهان را می‌شناسید، می‌توانید به راحتی برندی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تجاری شما باشد. خواه کاترپیلار، کامینز، تیلور پاور یا جنراک باشد، باید بتواند برق تمام تجهیزات کسب و کار شما را تأمین کند.

با کلیک بر روی لینک زیر، از سایر مقالات در مورد این زمینه بهره مند شوید:

https://dashtenourdiesel.ir

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 406
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 653
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2031
  • بازدید ماه : 4376
  • بازدید سال : 4607
  • بازدید کلی : 7114
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی